Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:11:29+01:00
Przykłady krasnorostów:
* widlik
* rozróżka

W strefie dna morskiego:
* kraby
* zielenice np: gałązatka
* brunatnice np. morszczyn
* krasnorosty np: widlik, rozróżka
* trawa morska
7 4 7
2009-11-26T16:13:17+01:00
Rodzaje krasnorostów :Zielone i brunatne. Te pierwsze to krótkie, zielone kępki, pojawiające się również przez złe oświetlenie oraz dużą ilość fosforanów i azotanów. Natomiast te drugie podobne są do zielonych glonów pędzelkowych. Są koloru ciemno czerwonego.
Kilka przykładów :
- Agar
- rozróżka
- widlika


Konsumenci żyją zarówno na dnie (filtratory, mułojady, skrobacze, czyściciele dna, ... Czyścicielami dna morskiego nazywane są kraby i inne skorupiaki ...
2 2 2