Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:28:05+01:00
Materiał do jakiego bym się porównała to bawełna i skała, ponieważ jest ona miękka a skała twarda. Gdy coś się dzieje to długo płacze. Ale gdy coś mi się stanie nie odczuwam bólu
1 5 1
2009-11-26T16:28:59+01:00
Porównałabym siebie do metalu, który jest mocny i często się błyszczy, ponieważ jestem dosyć silną osobowościowo osobą i lubię zwracać na siebie uwagę swym nieskazitelnym wyglądem.
5 4 5