Napisz zaproszenie skierowane do uczniów i nauczycieli Twojej szkoły, w którym zachęcisz ich do obejrzenia przedstawienia: "Jak przeżyć w szkole i nie zwariować?" przygotowanego przez uczniów Twojej klasy.

bardzo proszę nie z internetu :)

3

Odpowiedzi

2009-11-26T16:22:02+01:00
Dnia 15.04.2009 o godzinie 15:30 w szkole (podaj nazwę swojej szkoły) odbędzie się spektakl pod tytułem : " jak przeżyć w szkole i nie zwariować" . Serdecznie zapraszamy.
Uczniowie kl (wpisz swoją klasę)
2 3 2
2009-11-26T16:24:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszytskich nauczycieli i uczniów naszej szkoły
na przedstawienie pt. Jak przeżyć w szkole i nie zwariować?",
które odbędzie w sali gimnastycznej .....(tutaj wpisz nazwe szkoły swojej)
dnia 28 listopada br. o godzinie 18:00.
Serdecznie zapraszam
......(twoje nazwisko lub np.
samorząd szkolny)

mam nadzieje ze pomoglam;)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:26:14+01:00
Zaproszenie

Zapraszam Uczniow i nauczycieli dnia 20grudnia 2009r w szkole nr ..... podajesz swoja szkole i gdzie w szkole...
przy ul.... O godzinie 16.30 na przedstawienie pt."Jak przeżyć w szkole i nie zwariować?"Wykonane przez dzieci klasy .... podajesz klase . Bedzie swietna zabawa ! Warto przyjsc !
Twoj podpis : ....


Mysle ze dasz mnie jako najlepsz odpowiedz. Pozdrawiam : >
5 3 5