Napisz 10 zdań na temat wyglądy i ceh harakterystycnych twojego przyjaciela po angielsku
a więc moje przyjaciłka jest chuda nie zbyt zgrabna,wesoła mądra ma okulary ,ma pryszcze i możecie coś dodać od siebie i ma na imię aśka
daje 20punktów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:40:04+01:00
Moim najlepszym przyjacielem jest moja przyjaciółka Asia zawsze wesoła, inteligentna , mądra . Lubie ją za to, że jest przy mnie gdy potrzebuje wsparcia , pocieszenia w trudnych chwilach. Gdy przebywam w jej towarzystwie czuje się zawsze tryskająca życiem . Bardzo dużo ze sobą rozmawiamy czujemy sie razem bedzo dobrze :). Jest ładna , szczupła , zgrabna i ma poczucie humoru. Bardzo lubie w niej to , że zawsze znjadzie dla mnie czas jest troskliwa, bezinteresowna i przede wszystkiem zawsze uśmiechnieta :)

My best friend is my friend Asia always cheerful, intelligent and wise. I like her for that, That is when I need support when, consolation in difficult moments. When you dwell in her company, I feel always effervescent. We talk a lot in time we feel very good. It is pretty, slim, slim and has a sense of humor. I really like it that will always caring for me is time, Selfless, and always smiling above everything
2009-11-26T16:49:37+01:00
My best friend name's Asia.She is tall and slim.she has got brown long hair.Her eyes are blue.I like her,because she is funny and bright.She is wearing glasses.She like sporty clothes like T-shirts and blouses.she is very sporty and fit.she likes going to the cinema.I like her style.