Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:19:59+01:00
Mój sąsiad jest bezbożny.
Niektórzy moi koledzy popadają w grzech,nie uczestnicząc w mszy św.
1 3 1
2009-11-26T16:21:16+01:00
Jesteś bezbożną osobą, która nie jest tego godna!

Niestety wielu ludzi popada w grzech nie mając świadomości o tym.


Proszę;***
1 4 1
2009-11-26T16:21:54+01:00
Bezbożny kamil poszedł po 2 LATACH DO KOŚCIOŁA. MAREK MAJĄC 15 LA POPADŁ W GRZECH
1 3 1