Odpowiedzi

2009-11-26T16:36:27+01:00
Na swiecie jest wiele pieknych miejsc, ale moim ulubionym to kraina Oz. Tam toczy sie niewiarygodnie beztroskie zycie, nie obowiazuja zadne zasady, ani reguly. To miejsce zaludnione jest przez zwierzeta, nie ma tam ludzi. Krajobraz jest wprost przepiekny. Mnostwo wielkich drzew, pachnacych łąk i czystych strumieni. Kwiaty osiągaja niesamowita wielkosc, a slonce nigdy nie zachodzi. Nie ma tam chmur, a ptaki nie odlatują. Caly czas trwa lato. Co tydzien pada deszcz, aby zapelnic zbiorniki wodne. Te miejsce jest magiczne, pelne blasku i energii. Zwierzeta są spokojne, trawy jasnoróżowe, a drzewa niebiesko- biale. Wszystko jest cudowne, powietrze pachnie malinową mambą, a kamienie mają smak truskawek. Nie mozna narzekac na brak jedzenia, wszedzie rosna warzywa i owoce, aby istoty zywe mialy co jesc. Tak wlasnie wygląda ta niesamowicie intrygująca kraina. Miejsce spokoju i szczęscia.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:50:50+01:00
Świata jest piękny. Z tego faktu zdaje sobie sprawę każdy człowiek, ale jakie jest najpiękniejsze miejsce tego świata nie wie nikt. Jedni uważają, że są to Chiny inni mówią, że jest to Afryka, jeszcze inni wymieniają Australię, Rosję, a nawet Grenlandię a ja?
Ja niestety nie znam wszystkich zakątków świata, ale moje najpiękniejsze miejsce na ziemi wyobrażam sobie jako średniej wielkości, rajską wysepkę, na której nie mieszka nikt prócz mnie i moich najbliższych przyjaciół. Dookoła wyspy jest piękny ocean, którego fale rozbijają się o skalisty brzeg. W powietrzu unosi się piękny zapach rajskich kwiatów i śpiew tropikalne ptaków, które są tutaj przepiękne. Mają wszystkie możliwe barwy swoich piórek. Co dzień o świcie budzi mnie cichy szelest skrzydełek kolibrów przylatujących do mojego ogrodu, aby napełnić nektarem wonnych kwiatach swoje małe brzuszki. Na wysypie są również inne tropikalne zwierzęta, ale nie drapieżne, więc jest tu bardzo bezpiecznie. Uwagę przykuwają też wspaniałe motyle. Które osiągają okazałe rozmiary i są cudownego wręcz ubarwienia. W moim najpiękniejszym zakątku świata nie może zabraknąć gór, które wprost uwielbiam, dlatego też znajduję się one na północy ów wyspy. W samym centrum mojego zakątka znajduje się piękny las tropikalny, przez który płynie niezliczona ilość rajskich źródełek. Na skraju lasu, przy jednym ze stromych szczytów jest piękna jaskinia, w której znajduje się wspaniałe podziemne jezioro, w którym w nocy odbija się srebrzysta łuna księżyca. Jest to naprawdę bajeczny widok…
Na wyspie znajduje się równiej piękny, bardzo wysoki i niebezpieczny wodospad, którego szum roznosi się po całej wyspie. Przy tym wodospadzie prawie każdego dnia można podziwiać wspaniałe tęcze. Jednak nic nie równa się z zachodami słońca w tym miejscu. Kiedy ognista kula chowa się za horyzont, jest to moment zapomnienia dla całej wyspy i wszystkich jego mieszkańców. Można się wtedy rozmarzyć, a gdy nadchodzi noc można podziwiać wspaniale rozgwieżdżone niebo i wypowiadać życzenia do spadających gwiazd… Tak właśnie wygląda moje najpiękniejsze, wymarzone miejsce na ziemie. Mam nadzieję, że kiedyś takie faktycznie odnajdę …


Mam nadzieję, ze się podoba, gdyby okazało się za krótkie napisz to coś dodamy jeszcze ;) Sprawdź jeszcze czy nie ma żadnych literówek, bo mogłam coś przeoczyć ...