"Czy świat można naprawić uśmiechem?"
A więc można można.
Potrzebuję tylko argumenty (a nie rozprawkę).
I jeszcze jeden przykład z literatury bądź filmu oraz jeden przykład z własnych doświadczeń.

bardzo proszę o pomoc :) ale nie z internetu...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T16:30:23+01:00
Zdecydowanie można. Po pierwsze trzeba poważnie rozważyć to co zrobimy i jakie mamy plany na przyszłość. Gdy dokonamy tej refleksji, możemy śmiało się zastanowić nad argumentami:
- gdy zadbamy o szczęście na świecie, na pewno jakoś się nam odwdzięczy;
- również nie zanieczyszczając naszą planetę, bardzo możemy pomóc jej i zapobiec niepozytywnym zjawiskom przyrodniczym;
- spełniony człowiek to dobry i szczęśliwy człowiek;
- mądrość popłaca, a wnioskujemy z tego to, że warto się uczyć, bo mądrość to potęga;
- zawieranie wielu znajomości to także duże osiągnięcie dla każdego człowieka;
- jeden uśmiech wystarczy, aby naprawić wszelkie zło jakie osadzone jest na świecie.
Cytaty:
- "Czy to nie absurdalne, że wspomnienia o dobrych czasach o wiele częściej doprowadzają do łez, niż wspomnienia o tych złych?"
- "Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście."
- "Są ludzie, którym szczęście mignie tylko na moment, na moment tylko się ukaże po to tylko, by uczynić życie tym smutniejsze i okrutniejsze."
26 3 26
2009-11-26T16:30:58+01:00
1 Czasem gdy jesteś smutny przez chorobę ai wystarczy tylko promienny uśmiech siostrzyczki a ty czujesz nie wyobrażalną ulgę
2 Nawet naukowcy twierdzą że śmiech to zdrowie
3 Czy więcej osiągnie osoba ;wieczny optymista czy pesymista rozwiń)
3 Śmiech jest symbolem piękna szczęścia czyli przeciwieństwem smutku powodowanego przez śmierć czy wojny
4Zliteratury Kiedy Hektor prowadzi ostatnią rozmowę z andromachą i chce wziąść synka na ręce ten nie poznaje ojca przez zbroję i hełm na ciele Priamowego syna Rodzice wybuchają śmiechem co sprawia żśe ich pożegnanie nie kończy się kłótną czy płacem lecz promykiem nadzieji dla wojownika
l"ament andromach"
7 4 7