Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:23:37+01:00
Liczba pojedyncza :
M. epopeja
D. epopei
C.epopei
B. epopeje
N. epopeją
Msc. epopei
W. epopeja !

liczba mnoga :
M. epopeje
D. epopei
C. epopejom
B. epopeje
N. epopejami
Msc. epopejach
W. epopeje !
19 4 19
2009-11-26T17:24:40+01:00
Lp
M epopeja
D epopei
C epopei
B epopeje
N epopeją
MSC epopei
W epopejo

lm
M epopeje
D epopei
C epopejom
B epopeje
N epopejami
MSC epopejach
W epopeje
13 4 13