Odpowiedzi

2009-11-26T16:34:22+01:00
N
norka, nosorożec, nietoperz, niedźwiedź,nutria, nornica, nosacz,
Więcej nie znalazłam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:47:54+01:00
Swordfish - ryba miecz

quail - przepiórka
nightingale - słowik
nightjar - lelek kozodój
Northern Pintail - rożeniec

  • Damx
  • Rozwiązujący
2009-11-26T17:07:01+01:00
Newt - traszka
quail - przepiórka
a na x, to chyba nie ma zwierząt :)
miecznik - swordtail