Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:33:44+01:00
Zagniesc szybko kruche ciasto i odstawic do lodowki na godzinke
okolo polowa ciasta wykleic foremke ponakluwac widelcem (ja pieke w foremce wielkosci 28X24) i zrobic boki na ok 2-3 cm.
na mase makowa:
budyn, cukier, zmielony mak i orzechy wlac do zimnego mleka.
ciagle mieszajac zagootoowac i pozoostawic 5 minut na malutkim ogniu do "naciagniecia".
mase makowa wylac do foremki.z pozostalej czescia ciasta zrobic kruszonke
piec okolo 40-45 minut w tem. 180 stopni
2009-11-26T16:55:51+01:00
Fajna instrukcja
-zagiąć rogi
-sklej dwa końce
-złóż porządnie