Samochód jadąc ze stałą prędkością ,pokonał 20 km w ciągu 15 min .Jaką odległośc pokona ten samochód jesli bedzie jechal z tą samą prędkoscia przez 2,5 godziny ??????????????????????


PROSZE O POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:34:09+01:00
2h 30 min = 150 min
20 km * 10 = 200km
Odp: Przejedzie 200 km
2009-11-26T16:37:59+01:00
S = 20km
t = 15min
v = 4/3 km/min

s = ?
v = 4/3
t = 150 min

Pokona 200km