Odpowiedzi

2009-11-26T16:41:14+01:00
High tech (wysoko przetworzone) to przemysł wysokich technologii- obejmuje aparaturę optyczną, cyfrową, pomiarową, komputery, sprzęt komputerowy, programy komputerowe, elektronika, technologie kosmiczną, lekarstwa, automaty, roboty przemysłowe i kosmetyki.

(Zadanie z mojego zeszytu z geografii) :))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:41:21+01:00
Czynniki:
*zasoby finansowe na badania innowacyjne i testowanie wyrobow
*bliskie sąsiedztwo wyższych uczelni i innych placowek naukowych prowadzących badania podstawowe i ksztalcace kadry
*wysoko wykwalifikowana sila robocza, glownie z wyksztalceniem technicznym i ekonomicznym
*dobra infrastruktura komunikacyjna
*czyste środowisko niezbędne w produkcyjnych procesach technologicznych
*atrakcyjny krajobraz wpływający pozytywnie na intensywność i efektywność pracy umysłowej

obszary: krzemowa dolina, Orange country, korytarz zachodni, krzemowa wyspa, droga 128

high technology- wymusza unowoczesnianie i modernizacje produkcji w zakaldach z ktorymi bezposrednio wspolpracuje. :)