1. Na diagramie przedstawiono,jakie udziały w rynku mieli producenci 3 gatunków wód mineralnych w 2 kolejnych latach. Korzystając z informacji podanych w ponizszym tekście,zakreskuj odpowiednio słupki diagramów.

tekst:
W zeszłym roku woda mineralna Rześka miała o 5 punktów procentowych większy udział w rynku niz woda Przejrzysta,a w ciagu ostatniego roku udział Rzeskiej w rynku wzrósł jeszcze o 4 punkty procentowe.W ciagu ostatniego roku udział w rynku wody Źródlanej spadł aż o 6 punktów procentowych.

diagram:
Udział w rynku wód mineralnych:
w zeszłym roku;
26% ? czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana
20% ? czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana
15% ? czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana
w tym roku:
24% czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana
20% czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana
18% czy to jest woda Rześka, Przejrzysta, Źródlana

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:21:04+01:00
W zeszłym roku;
26% woda Źródlana
20% woda Rześka
15% woda Przejrzysta
w tym roku:
24% woda Rześka
20% woda Źródlana
18% woda Przejrzysta
54 4 54
2009-11-26T18:21:42+01:00
W zeszłym roku

26% woda Źródlana
20% woda Rześka
15% woda Przejrzysta

w tym roku
24% woda Rześka
20% woda Źródlana
18% woda Przejrzysta

Mam nadzieję że jest dobrze...
32 4 32