Polecanie to:Wstaw w wolne miejsca wyrazy z ramki.Wyjaśnij,co każde uzupełnione zdanie znaczy. Można zrobić tak np.:
Zna się jak kura na pieprzu.-Nie zna się.
Tak będą brzmiały zadania:
Skacze jak koza.-
Płacze jak bóbr.-
Wybiera się jak sójka za morze.


Pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:39:36+01:00
Skacze jak koza.- Wysoko, dobrze skacze
Płacze jak bóbr.-, placze rzewnie, ciagle
Wybiera się jak sójka za morze. - nie moze sie wybrac
2009-11-26T16:41:15+01:00
Skacze jak koza- skakac i złamac sobie noge
płacze jak bóbr - płacze żewnie
wybiera się jak sójka za morze - nie może się wybrac np. do cioci