Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:39:35+01:00
Madryt - 3° 42' W (szerokosc to 40° 26' N)
Praga - 14° 25' E ( szerokosc to 50° 05' N)
34 2 34
2009-11-26T16:39:40+01:00
Praga:
Szerokość geograficzna: 50° 05' północ
Długość geograficzna: 14° 25' wschód


Madryt:
Szerokość geograficzna: 40° 26' północ
Długość geograficzna: 3° 42' zachód
21 3 21
2009-11-26T16:40:22+01:00
Madryt
40°23′ N
3°41′ W

Praga
50° 5' 16 '' N
14° 25' 16'' E
22 2 22