Odpowiedzi

2009-11-26T16:43:43+01:00
Pomoc kolerzanką i kolega mozemy w sposub prosty np:
w pracach domowych gdy czegos nie wiedzą
w porządkach
jak i czynnosciach których nie lubią robic.

13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:46:07+01:00
Moi znajomi są dla mnie bardzo wazni. Słuzę i pomagam im poprzez uczciwosc i kolezenskosc. Staram się byc mila, wyrozumiala i sprawiedlwia. Nie zostawiam ich w potrzebie, ani nie ranię ich. Toleruję i znoszę nawet najgorsze zlosci moich kolegow i kolezanek. Nie chce ich ranic, kiedy sa w potrzebie, chetnie sluzę pomocą. Choc to tak latwa praca, wymaga wielu poswięcen.
26 4 26