Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:44:33+01:00
A) 0.15 x 75=11,25
B) 0.28x450=126
C) 0.36x60=21,6
D) 0.52x105=54,6
E) 0.68x240=163,2
F) 0.27x45=12,15
1 5 1
2009-11-26T16:44:38+01:00
A) 75 * 0,15= 11,25
b)450*0,28=126
c)60*0,36=21,6
d)105*0,52=54,6
e)240*0,68=163,6
f)45*0,27=12,15
1 4 1
2009-11-26T20:51:45+01:00
15%*75=0.15*75=11.25
28%*450=0.28*450=126
36%*60=0.36*60=21.6
52%*105=0.52*105=54.6
68%*240=0.68*240=163.2
27%*45=0.27*45=12.15
1 3 1