Na podstawie liczb podanych w nawiasach wpisz liczebniki zbiorowe w odpowiednich formach.
M.(4)......kurcząt
D.(10).............dzieci
C.(2)......przyjaciołom
B.(15)............uczestnikow
N.(3)........nieznajomych
Ms.(11).............rodzicach
W.(6).........zwycięsców
te kropki oznaczaja z ilu liter czeba ułożyc te liczebniki

2

Odpowiedzi

2009-11-26T16:46:50+01:00
Czterech
dziesięcioro
dwom
piętnaścioro
troje
sześciu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:48:51+01:00
czworo
dziesięcioro
dwom
pietnaściorga
trojgiem
jedenasciorgu
szescioro


Nie Wiem czy dobrze tak mi sie zdaje ale nie jestem pewna
1 3 1