Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:47:08+01:00
Szybciej przygotujesz placki bo wymagaja mniej składników i przede wszystkim smazysz je na patelni:)

Do wypieku pizzy potrzeba przynajmniej 10 minut w piecu lub 30 w piekarniku i ma w sobie wiele składników
7 4 7
2009-11-26T16:47:52+01:00
Szybciej przygotuję placki, ponieważ potrzeba do nich mniej produktów, a ich wykonanie jest łatwiejsze. Ponadto, trzeba je piec krócej niż pizzę, co przełoży się na czas przygotowania.
6 4 6
2009-11-26T16:47:56+01:00
Placki, ponieważ jest placek tzw. ,,babka" i piecze go się w 10 min.Pizze długo się robi bo trzeba utrzeć ser,zrobić ciasto i dodać dodatki a jeszcze dodajemy czas pieczenia się to wyjdzie dłużej niż 10 min
4 4 4