Odpowiedzi

2009-11-26T16:47:39+01:00
6km*= 6000000m*
0,05km*= 50000m*
75dm*= 0,75m*
45cm*= 0,000045m*
1 5 1
2009-11-26T16:51:08+01:00
6km²=6000000m²
0,05km²=50000m²
75dm²=0,75m²
45cm²=0,0045m²

POZDRAWIAM :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:51:19+01:00
6km*=6x1000x1000=6000000m*
0,05km*=0,05x1000x1000=50000m*
75dm*=75x0,1x0,1=0,75m*
45cm*=45x0,01x0,01=0,0045m*
dzięki ale nie wiem czy dobrze ale nie ważne pani z matmy mówi byle żeby było zadanie domowe