Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:50:10+01:00
Moim miejscem zabaw jest park.
Są tam huśtawki i boisko.
Cały park porosnięty jest drzewami.
Są to buki i klony.
Najbardziej lubię sie bawić w chowanego.
W parku jest dużo zakamarków i kryjówek.
Na boisku często gramy w nogę.
Lubie ten sport, oglądam go często w telewizji.
Jutro tez idę do parku. Będzie świetna zabawa
  • Kiri
  • Początkujący
2009-11-26T16:55:23+01:00
Moje miejsce zabaw są w Toruniu.Jest tam pomnik Mikołaja Kopernika.Zwane jest "Mikołaj Kopernik i toruński piernik".U mej babci na podwórzu jest mały placyk.Bawię się w nim gdy ma mama jest w pracy.Jak wyjadę za granice do Niemiec.To jade z babcią i,mamka. Potem wracam do Warszawy gdzie mieszka wój.wujek ma na ime Reksymp.O ale sie bawimam.