Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:55:43+01:00
Spartanin - mieszkaniec Sparty, przenośnie człowiek silny i wytrzymały
Warunki spartańskie - ciężkie, wymagające wytrzymałości
Spartańskie wychowanie - wychowanie surowe, wymagające posłuszności
Żyć po spartańsku - żyć w trudnych warunkach

Mój kolega jest wytrzymały, jak spartanin.
Na szkole przetrwania panują spartańskie warunki.
Spartańskie wychowanie nie służy dobrze dzieciom w moim wieku.
Ania chciałaby żyć po spartańsku, dlatego będzie spać w namiocie.
1 3 1
2009-11-26T17:36:00+01:00
Spartanin-pełnoprawny obywatel Sparty zmieszkujący pięć wsi w dolinie Eurotrasu
wychowanie spartańskie-bylo bardzo surowe już od najmłodszych lat dzieci głównie chłopców na żołnierzy duże znaczenie mial sport i cwiczenia gimnastyczne