Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T16:50:50+01:00
Tak więc każdy człowiek musi dbać o swoje sumienie i dobrze je rozwijać, kształtować. Być człowiekiem sumienia, to znaczy żyć w zgodzie ze swoim sumieniem, słuchać głosu serca, który jest głosem samego Boga. ?

Ps:Jeśli pomogłam to prosze o naj...;D
1 5 1
2009-11-26T16:55:02+01:00
Być człowiekiem sumienia to słuchać i nie zagłuszać swojego sumienia, choć jest to trudne.

Być człowiekiem sumienia to wymagać od siebie, ciągle się nawracać.

Być człowiekiem sumienia to angażować się w walkę o prawdę, miłość.

Być człowiekiem sumienia to podejmować odpowiedzialność za sprawy publiczne.

Być człowiekiem sumienia to być solidarnym.