Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:53:48+01:00
1 Gdyby kózka nie skakała to by nóżki nie złamała ;-)

2 Chcemy zdrowia - nie zdrowasiek

3 aktywny w szkole-aktywny w życiu
2009-11-26T16:55:11+01:00
Nie bądź głupi! Nie będziesz kaleką!
Nie trać głowy bo nie będziesz miał wątroby!
Kalectwo i śmierć to konsekwenja wypadku i głupoty!
Chcesz mieć kręgi całe nie bądź głupi i nie szealej !
Więcej nie wymyślel :)