Odpowiedzi

2009-11-26T17:00:43+01:00
Narysuj jak pomagasz przejść przez ulice czy coś..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:00:48+01:00
Robiłam taki plakat...
Ja przedzieliłam karkę na dwie części.Na jednej rysowałam dziecko grające w piłkę na drodze i samochód jadący drogą, a na drugiej łóżko a obok niego wózek inwalidzki .A hasło to miałam:"Nie baw się w pobliżu jezdni bo...samochód jest szybszy"