Prosze o przetłumaczenie tekstu( w załaczniku) i odpowiedzenie na poniższe pytania:
1.What job does Ryan's father do?
2.How much is Ryan going to earn?
3.What kind of shop has Teo worked in?
4.Who thinks Ryan is behaving strangely?
5.What do Ryan and Theo do at the studio?
6.What's the weather like?
7. Whar are the goimg to do tomorrow?

2

Odpowiedzi

2009-11-26T17:05:25+01:00
Jakie zadania ma ojca Ryana zrobić?
2.Jak wiele jest Ryan zamierza zarobić?
Jaki sklep ma Teo pracował?
4.Kto myśli Ryan zachowuje się dziwnie?
5.Co zrobić Ryan i Theo zrobić w studiu?
6.Jaka jest pogoda?
7. Gdzie są isc robić jutro?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:08:37+01:00
Bardzo chciałabym Ci pomóc ale niestety nie ma tutaj żadnego załącznika :( mogę co najwyżej przetłumaczyć pytania...

1. Jaką pracę wykonuje tata Ryana?
2. Ile chciałby zarabiać Ryan?
3. W jakim sklepie pracował Teo (rodzaj)?
4. Kto sądzi, że Ryan zachowuje się dziwnie?
5. Co Rayan i Teo robią w studio?
6. Jaka jest pogoda?