Koło jeziora
Z wieczora
Chłopcy wkoło biegali
I na żaby czuwali
Skoro która wypływała,
Kamieniem w łeb dostawała.
Jedna z nich, śmielszej natury
Wystawiwszy łeb do góry,
Rzekła: ''Chłopcy, przestańcie, bo się źle bawicie !
Dla was to jest igraszką, nam idzie o życie''.

zadanie to tej bajki :
Napisz krótki list do żab z tego utworu.Wyraź w liście swoje współczucie i przeproś za zachowanie chłopców.

Plis na teraz =D
Dużo punktów !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:06:52+01:00
Kochane żaby !

Na wstepie mojego lisu chciałbym was serdecznie pozdrowic
Dowiedziałem sie że chłopcy rzucali was kamieniami bardzo wam współczuje i przepraszam za to co zrobili chłopcy.
Pozdrowienia.
Wasz kolega ..........
2 5 2
2009-11-26T19:51:44+01:00
Kochane żabki!
Zaczynając ten list chciałabym Was przeprosić za okropne zachowanie chłopców, którzy rzucali do Was kamieniami.

Oni nie zdawali sobie sprawy z tego jak ogromną krzywdę wam zrobili. Rozumiem że jesteście na nich obrażone i wiem, że to przeżycie było okropne. Niestety nic ich nie usprawiedliwia Jednak jeśli jesteście mądre powinnyście im wybaczyć.
Gdyż oni nie wiedzieli jak okropny ból wam sprawili. Dlatego okazując Wam współczucie przepraszam za ich zachowanie.

Mam nadzieję że im wybaczycie i wszystko będzie już w porządku!

{podpis}
3 2 3