Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:11:03+01:00
A) 88% liczby 88
88-100%
x - 88%
________
x= 88*88 / 100 = 77,44

B) 116% liczby 65
100% - 65
116% - x
________
x= 116*65 / 100 = 75,4

C) 25,4% liczby 25
100% - 25
25,4% - x
________
x= 25,4 * 25/ 100 = 6,35

D) 45,5% liczby 150
100% - 150
45,5 % - x
__________
x = 45,5 * 150 / 100 = 68,25
1 5 1
2009-11-26T17:11:43+01:00
A) 88% liczby 88= 0,88*88= 77,44
B) 116% liczbyy 65= 1,16*65= 75,4
C) 25,4% liczby 25= 0,254*25=6,35
D) 45,5% liczby 150= 0,455*150=68,25

2009-11-26T17:11:14+01:00
A.88%:100=0,88
0,88*88=77,4%
b.
116%:100=1,16
1,16*65=75,4%
c.
25,4:100=0,254
0,254*25=6,35%
d.
45,5:100=0,455
0,455*150=68,25%