Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:13:55+01:00
1. spalanie całkowite
C2H6 + 7/2 O2 ---> 2 CO2 + 3 H20 / *2
2 C2H6 + 7 O2 ---> 4 CO2 + 6 H20
2. półspalanie
2C2H6+5O2--->4CO+6H2O
3. spalanie niecałkowite
C2H6 + 3/2 O2 ---> 2 C + 3 H20 / *2
2 C2H6 + 3 O2 ---> 4 C + 6 H20
4 4 4
2009-11-26T17:20:21+01:00
Etan C2H6

spalanie całkowite
C2H6+3,5O2=2CO2+3H2O /*2
2C2H6+7O2=4CO2+6H2O
pólspalanie
C2H6+2,5O2=2CO+3H2O /*2
2C2H6+5O2=4CO+6H2O
spalanie niecałkowite
C2H6+1,5O2=2C+3H2O /*2
2C2H6+302=4C=6H2O
1 5 1
2009-11-26T17:49:30+01:00
1. spalanie całkowite
C2H6 + 7/2 O2 ---> 2 CO2 + 3 H20 / *2
2 C2H6 + 7 O2 ---> 4 CO2 + 6 H20

2. półspalanie
C2H6 + 3 O2 ---> 2 CO + 3 H2O

3. spalanie niecałkowite
C2H6 + 3/2 O2 ---> 2 C + 3 H20 / *2
2 C2H6 + 3 O2 ---> 4 C + 6 H20
1 5 1