Odpowiedzi

2009-11-26T17:20:39+01:00
Kościół Mariacki w Krakowie;
Kościół NMP w Poznaniu;
Kościół św. Marcina w Poznaniu;
Bazylika mariańska w Gdańsku'
Ratusz Staromiejski w Toruniu.
ITD.
1 4 1
2009-11-26T17:22:39+01:00
Kościół Mariacki,Collegium Maius - należący do Uniwersytetu Jagiellońskiego najstarszy dziś budynek uniwersytecki w Polsce,Kościół franciszkanów, Brama Floriańska, Wieża ratuszowa.

















Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:22:47+01:00
Bazylika Matki Boskiej Bolesnej Królowej Polski

Kolegiata św. Marii Magdaleny

Bazylika Archikatedralna św. Jakuba

Bazylika jasnogórska

Archikatedra św. Stanisława Kostki

atedra św. Stanisława i św. Wacława

Kościół Mariacki

Nie piszesz ile tego ma być a tego jest wiele
1 5 1