Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:17:11+01:00
Efekty dzwiękonaśladowcze w wierszu dodają mu dynamiki. Ponadto lepiej wprowadzają czytelnika w nastrój i sytuacje liryczną wiersza.


Grecia pomylila to z personifikacja.
3 3 3
2009-11-26T17:17:43+01:00
Efekty dźwiękonaśladowcze(wyraz dźwiękonaśladowczy to onomatopeja) umieszczane są po ty by odbiorca wiersza mógł lepiej odczuć sytuację przedstawioną w utworze,budują też nastrój(np. "słychać było wycie głodnego wilka" buduje grozę)
2 3 2