Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:22:48+01:00
Córka - x
mama - x+26
36 = 2x + 26/-26
10 = 2x/:2
5 = x

córka 5 lat, matka 31
2009-11-26T17:35:21+01:00
Skoro razem mają 36, a mama jest o 26 lat starsza to córka musi mieć 10 lat.
bo: mama 26 lat + córka 10lat = 36.

za 6 lat mama będzie dwa rayz starsza od córki.
bo: za rok mama bedzie miala 27 a corka 11
za dwa mama 28 corka 12
za trzy mama 29 corka 13
za cztery mama 30 corka 14
za piec mama 31 corka 15
za szesc mama 32 corka 16.

32:2=16. rozumiesz? ;) pozdrawiam