Odpowiedzi

2009-11-26T17:46:25+01:00
-Newa
-Wisła
-Kemi
-Gota
-Niemen
-Odra
-Lule
-Dzwina
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T17:49:28+01:00
Newa, Wisła, Kemi, Gta, Niemen, Odra, Lule, Angerman, Dźwina, Trave, Warnow, Piana, Wkra, Odra, Rega, Parsęta, Wieprza, Słupia, Łupawa, Łeba, Reda, Pregoła, Niemen, Narwa, Newa, Kemi, Lule, Dal, Göta
1 2 1
2009-11-26T23:32:52+01:00
-Warnow
-Piana
-Wkra
-Odra
-Parsęta
-Wieprza
-Słupia
-Łupawa
-Łeba