Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:35:21+01:00
Strona 16,17
1) Celem oddychania jest uzyskanie energii.
2) prawda,prawda,falsz,falsz,prawda
3) Różnice: Dotycza ilości dwutlenku węgla , tlenu i pary wodnej.
Wyjasnienie: Róznice są spowodowane tym,że tlen jest zużywany do oddychania komórkowego.
4)oddyczanie tlenowe oddychanie beztlenowe
mitochondrium,cytoplazma cytoplazma
duza mala
tlen i zwiazki organiczne zwiazki organiczne
dwutlenek węgla, woda dwutlenek wegla,alkohol,kwas mlekowy
czlowiek,zwierzęta drożdże,bakterie i pasożyty wewnętrzne
1 5 1
2009-11-26T17:36:54+01:00
Zad.4 str.17
oddychanie tlenowe:
mitochondrium
duzo
para wodna co2 tlen
nie mam
czlowiek pies

beztlenowe
cytozol
mało
para wodna co2
nie mam
ryby

zad.1 str.18
zolty
zielony

zad.2 str. 20 ptak i wilk
zielony
zolty zielony

1 2 1