Odpowiedzi

2009-11-26T17:20:37+01:00
Biedak - biedny
-niedołęga - niedołęzny

-zazdrość - nieszczęscie

-deszcz - deszczowy
1 1 1
2009-11-26T17:21:53+01:00
Biedak-bogacz
niedołęga-cwaniak
nauczyciel-uczeń
zazdrość-powodzenie
-złość-dobroć
-żebrak-bogacz
-pycha-pokora
-serdeczny-chciwy(zachłanny)
-umiarkowany-rozrzutny
-pogoda-niepogoda
-deszcz-słońce
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:41:41+01:00
Biedak-bogacz,krezus,szczęśliwiec
niedołęga-zdrowy,sprawny,krzepki
nauczyciel-uczeń,osoba bez autorytetu
zazdrość-niezazdrośćić,niepożądany
złość-spełnienie,radość
żebrak-mieć dostatek,bogactwo
pycha-pokora,skromność
serdeczny-nieczuły,odpyczający
umiarkowany-obfity,pełny,wylewny
pogoda-ulewa,plucha,wichura
deszcz-dobra aura,pogoda
1 5 1