Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:27:49+01:00
-presja - nacisk
-substrat - podłoże, substancja
-defekt - wada
-debet - dług, zadłużenie
-fascynacja - zainteresowanie
-protest - sprzeciw
-dyletant - laik, żółtodziób
- emisariusz - wysłannik
-komplement - pochwała
-rezerwa - dystans
1 5 1
2009-11-26T17:28:59+01:00
-nacisk, napór
-składnik,szczegół
-wada?
-załóżenie, przekroczenie stanu konta
-oczarowanie
-bunt, sprzeciw
-amator, ignorant
-posłaniec, wysłannik?
-pochlebstwo
-zapas
2 3 2
2009-11-26T17:30:52+01:00
-presja-nacisk
-substrat-
-defekt-wada
-debet-na minusie
-fascynacja- interesujące
-protest-bunt
-dyletant-problem
- emisariusz
-komplement-pochlebstwo
-rezerwa- dodatkowe
2 3 2