Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:26:20+01:00
Maskotka zacznie się kołysać, ponieważ nastąpi oddziaływanie dynamiczne, czyli, gdy ciało zostanie wprawione w ruch, zatrzymane albo gdy nastąpi zmiana prędkości lub kierunku jego ruchu.
2009-11-26T19:08:13+01:00
Maskotka poleci do przodu ,gdyż "chce " ona pozostac nadal w ruchu. jest to zgodne z I zasada Newtona zwana rowniez zasada bezwladnosci. zasada ta mowi ze ciało bedace w ruchu che nadal pozostac w ruchu a cialo bedace w spoczynku chce nadal pozostac w spoczynku (w tym przypadku maskotka "poleci" do tylu kiedy samochod ruszy) :)