Odpowiedzi

2009-11-26T17:28:36+01:00
1:20 000 ma 6cm to 1cm=20 000m czyli 6cm=120 000m

1:30 000 1cm=30 000m czyli aby bylo 120 000m trzeba 120 000 podzielić przez 30 000.

wynik 4cm. bedzie miała na mapie w skali 1:30 000 ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:33:36+01:00
1:20 000 = 1-20 000cm = 1-0,2 km

0,2km*6=1,2km

1:30 000 = 1-30 000cm = 1-0,3 km

1,2/0,3=4

Odp. Na mapie w skali 1:30 000 ta droga będzie miała długość 4 cm.