1. Liczba o 3 większa od liczby dwa razy większej od x (do kwadratu) to:
A) 2x(do kwadratu)
B) x +3:2
C) x (do kwadratu) (drugich) + 3
D) 2(x (do kwadratu) + 3)

2. Ania ma y lat, Ewa jest od niej o 2 lata młodsza. Ile lat będzie miała Ewa za 5 lat?
A) 5(y-2)
B) y-2+5
C) jedna druga y +5
D) -y+5

3. W pewnym gimnazjum jest 250 uczniów.W klasach pierwszych jest n uczniów, w klasach drugich o m więcej niż w pierwszych klasach. Ilu uczniów jest w klasach trzecich?
A) 250-n-m
B)250-n+m
C)250-n-m-n
D)250-n-n=m

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:29:23+01:00
1d
2b
3c (ale nie jestem pewna)
3 4 3
2009-11-26T17:29:48+01:00
2009-11-26T17:30:18+01:00
1. Liczba o 3 większa od liczby dwa razy większej od x (do kwadratu) to:
D
raczej

2. Ania ma y lat, Ewa jest od niej o 2 lata młodsza. Ile lat będzie miała Ewa za 5 lat?
y-2+5 = y+3
B

3.W pewnym gimnazjum jest 250 uczniów.W klasach pierwszych jest n uczniów, w klasach drugich o m więcej niż w pierwszych klasach. Ilu uczniów jest w klasach trzecich?
250
n + n+m = 2n + m
250-2n-m
C
2 4 2