Odpowiedzi

2009-11-26T17:31:51+01:00
Jeżeli oznaczymy szukane liczby przez 4a,5a ,9a , to mamy równanie
4a + 5a + 9a = 2520 1 8a = 2520 ⇒ a = 140.

Zatem liczby te to 560,700,1260.

licze na najlepsza ;]
2009-11-26T17:31:56+01:00
4x + 5x + 9x = 2520
18x = 2520
x=140

4x= 560
5x= 700
9x= 1260

te liczby to 560, 700, 1260
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:32:30+01:00
X+y+z=2520

x-4
y-5
z-9

4+5+9=18
2520:18=140

x = 4*140 = 560
y = 5*140 = 700
z = 9*140 = 1260