Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:35:30+01:00
26.11.2009

Dziś gdy wyruszałem do szkoły spotkałem pewnego pana, który chciał abym mu porzyczył pieniądze, spytając po co nie odpowiedział. W szkole czekała na mnie nie miła niespodzianka, jak zawsze. Mianowicie moja szafka szkolna była całkowicie zniszczona. Co zrobić. Musiałem wszystko nosić w plecaku. Lekcje mineły szybko. Z checią wruciłem do domu w którym zawsze czakał na mnie jakis miły i smaczny obiad. po zjedzeniu obiadu odrobiłem lekcje. Reszre dnia spędziłem na kompie.
2009-11-26T17:41:36+01:00
O godzinie (wpisz tu godzine)wstałam poszłam do łazienki. Ubrana i umyta poszłam na śniadanie. Kiedy zjadłam śniadanie,musiałam iść już do szkoły. Lekcje trwały dziś (wpisz liczbe) godzin. Po lekcjach w szkole poszłam prosto do domu. Tam zjadłam obiad odrobiłam lekcję i poszłam pograć w gry dla dziewczyn na komputerze, około godziny (wpisz) poszłam oglądać telewizję .Leciał tam bardzo ciekawy film który oglądałam przez 2 godziny. O godzinie 19 zjadłam kolację poczytałam książkę i poszłam na chwilę na komputer. O godzinie 20:30 poszłam się położyć bo byłam już zmęczona . Tak minął mój dzień .