Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:36:32+01:00
Rola tych roślin jest w naszym świecie nieoceniona, są one głównym producentem przeogromnej ilości substancji organicznej - stanowiąc bazę pokarmową dla zwierząt i człowieka. Są również źródłem cennych leków, jak też elementem upiększającym nasze życie. Nie wyobrażamy sobie życia na Ziemi bez tych roślin.

licze na najlepsza;)
1 5 1
2009-11-26T17:38:04+01:00