Działka ma kształt prostokąta,którego szerokośc wynosi 24m,a długośc jest 2 razy większa. Na kwiaty i warzywa przeznaczono 80% powierzchni działki,a pozostałą częśc na pasiekę. Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasiekę?

3

Odpowiedzi

2009-11-26T17:39:12+01:00
P=24*2*24=1152m²

1152*80%=921,6m² -kwiaty i warzywa
1152-921,4=230,4m²-pasieka
2009-11-26T17:39:27+01:00
24 m -szerokosc
2 x 24m = 48 m - dlugosc
80% x (24x48) = 0.8x 1152=921.6 m2 - kwiaty i warzywa
1152 - 921.6 = 230.4 m2 - pasieka
0dp. na pasieke przeznaczono 230.4 m2 dzialki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:43:10+01:00
Szerokość:24 m
długość:24 x 2 =48m
80%=0,8
24 x 48 = 1152 m2
1152m2 x 0,8 =921,6m2
1152m2 - 921,6m2 = 230 ,4 m2

Odp. Na pasiekę przeznaczono 230,4 m2.