`Jedną ze specjalności kuchni maltańskiej są pastizzi. Do przygotowania pierożków potrzebne jest ciasto francuskie. Po dokładnym rozwałkowaniu ciasta otrzymano prostokąt o wymiarach 36 x 48. Ile najwięcej prostokątów o wymiarach 6x 8, potrzebnych do przygotowania pierożków, można otrzymać z tego ciasta ?


`Pomocy ! <3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:43:46+01:00
36 x 48= 1728

6x 8=48

1728/ 48=36

odp.:Z tego ciasta można otrzymać 36 prostokątów.
2009-11-26T17:45:43+01:00
36*48=1728
6*8=48

1728 trzeba podzielić przez 48 i wtedy wyjdzie wynik czyli 36. fajnie że mogłam pomóc:)