Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:44:10+01:00
Ma wpływ na zwiększenie plonów, zwiększenie przeżywalności roślin, tworzenie poliploidów, tworzenie nowych odmian odpornych na szkodliwe warunki środowiska, hodowanie roslin pożądanych przez człowieka. ;)


No ty tyle ;) Dasz najlepsza?
1 5 1
2009-11-26T17:47:24+01:00
-nowe gatunki roślin uprawnych
-większa odporność roślin na szkodniki i warunki atmosferyczne i pestycydy
-czasem smaczniejesze i zawierające wiecej witamin
1 5 1