Odpowiedzi

2009-11-26T17:57:14+01:00
|x+2| - |4x+8| x ∈ (-∞, -2)

-x-2 +4x+8=3x+6

|3x-6| - |x-2|, x ∈ <2, +∞)

3x-6+x-2=4x-8

3|x-3| - |6-2x|, x ≤ 3

-3x+9 -6+2x=-x+3

2 |x+1| - |3+3x|, x ≥ -1

2x+2-3-3x=-x-1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:05:06+01:00
|x+2| - |4x+8| x ∈ (-∞, -2)
-x-2+4x+8
3x+6

|3x-6| - |x-2|, x ∈ <2, +∞)
3x-6-x-2
2x-8

3|x-3| - |6-2x|, x ≤ 3
-3x+9-6+2x
-x+3

2 |x+1| - |3+3x|, x ≥ -1
2x+2-3-3x
-x-1