A) Do podanych rzeczowników dobierz po 2 określające je przymiotniki o przeciwstawnych znaczeniach:
PRZYMIOTNIKI KTÓRE SĄ DO WYKORZYSTANIA:
łagodny;naganna;negatywny;wielkoduszne;stronniczy;gwałtowny;pozytywny;sprawiedliwy;wzorowa;szlachetny;małostkowe;ohydny.
rzeczowniki:
.postawa
.charakter
.czyn
.bohater
.postępowanie
.werdykt

2

Odpowiedzi

2009-11-26T17:59:06+01:00
Postawa: naganna, wzorowa
charakter: łagodny, szlachetny
bohater negatywny
czyn szlachetny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:02:44+01:00
Sprawiedliwy; stronniczy werdykt
negatywny; pozytywny bohater
naganne; sprawiedliwe postępowanie
naganny; sprawiedliwy czyn
łagodny; gwałtowny charakter
sprawiedliwa; stronnicza postawa
4 2 4