Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:59:50+01:00
Niewola Babilońska była wygnaniem Żydów z Judy (587-539 w.p.n.e)
3 2 3
2009-11-26T18:00:21+01:00
Patrząc okiem historyka nie chrześcijanina. Wynikało by z tego nie wiele korzyści
* Okradnięci
* Porwani
* Zmuszenie do pracy
* Zabici.. itd.
Ale pomoimo to ludzie porwani odczuli z tergo powodu korżyść. Potrafili wybrnąć nawet z tak trudnej sytacji jak ta
3 3 3
2009-11-26T18:55:06+01:00
Tu chodzi chyba o religie no nie
niewola bibilońska w punktyu religijnego była karą od Boga za grzechy ,po każdej z niewoli izraelici powracali do Boga i było to ich zadoscuczyninie
8 4 8