Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:04:20+01:00
1. Wsyp 10 dag radości
2. Dolej 200 ml uśmiechu
3. Rozcięcz to 15 g zabawy
4. Dolej 1l wesołości
5. Kup 10 g i wsyp do miski optymizm
6. Wsyp 100g mądrości
7. Dosyp 100 g inteligencji i wyglądu
8. Wrzuć 1kg cieszenia się
9. Dokładnie wymieszaj
10. Posyp kilkoma łyżkami zadowolenia
38 3 38
2009-11-26T18:18:54+01:00
1. Mieć przy sobie kogoś, kogo się kocha
2. Mieć odwagę do spełnienia marzeń
3. Z powodów czysto biologicznych: mieć co jeść i gdzie spać
4. Przynajmniej raz w życiu poczuć smak przygody - a przez całą jego resztę o tym smaku pamiętać
5. Optymistycznie patrzeć na świat
6. Widzieć coś więcej niż czubek własnego nosa
7. Nie ustawać w nadziei na lepsze jutro
8. Czerpać radość nawet z najmniejszych uciech tego świata (jak chociażby, dobra pogoda)
9. Posiadać przyjaciela, który by cię rozumiał
10. Nie mieć tak dużo prac domowych;)

pozdrawiam;]
32 3 32