Odpowiedzi

2009-11-26T18:14:18+01:00
Jako dekoracja
do herbaty
jako ozdoba we wlosach
do jedzenia
jako element zdobny ubran
zapach w perfumach
jako plyn do kapieli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:29:46+01:00
Z dzikiej i normalnej róży możemy zrobić: Robimy Wino z dzikiej róży, Prezent w postaci róży jest jednym z najprostszych sposobów, by powiedzieć „kocham cię”, Olejek różany, który się otrzymuje z płatków kwiatu (stosowanie go jej jako kremu albo coś), Działają moczopędnie, wzmacniająco w grypie i przeziębieniu. zastosowanie w medycynie, Nadają się też do wyrobu win, konfitur i sosów do dziczyzny. lecznicze i kulinarne. ... Do wyrobu konfitur i syropów. Konfitury. Marmolady, drzemy . niewiem co jeszcze ;* pozdro